keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Ekan viikon saavutukset!

Heippa kaikille!

No niin on siis tasan viikko kulunut!!
Tänään olin taas hikoilemassa ja jonkin verran oon saanu aikaan kunttiksellakin!
Tänään uskaltauduin lisäämään hieman painojakin!
Tähän asti oon menny pelkällä tangolla ja 10-15 kg painoilla..
Kaikkien laitteiden nimeä en ees tiiä, mutta supersarjas sain laittaa haboihin lisää painoa oon 10kg tehny sarjat niin lisäsin siihen 2,5kg alkoi heti tuntua taas tuokin, katotaan saako ens viikolla lisätä sen toisen 2,5 =)
Vattalihas rutistuskoneeseen, lisäsin myöskin 2,5kg 10 lisäksi.. Jaksoin tehdä melki saman verran ku 10lläkin 4 vähemmän!
Perjantaina luultavasti lisätään selkälihas koneeseen kans pieni lisä.. Pohkeisiin lisäsin myös 2x 1,25..
Huippu fiilis!!!
Varsinki nua vattalihakset!!!!! Eihän mulla oo mitää vattalihaksia!
Tänään venyttelinkin sitten nuo kädet ja hartiat paremmin niin toivotaan että ei oo sitte huomenna jumissa! =)
Reisiin koukistajiin lisätään varmaan ensviikolla kans jos ei jo perjantaina!!!!
Vähä hienoa kun on täs lais hommat!!

Syömisiä..

Netistä löysinkin hienoja laskukoneita joilla sitten nuiden ruokien energia määrät on helppo laskea! Tässä kun saan ladattua jääkaappiin kaikenmoisia aineita niin alkaa tuo tuunaaminen!

Tässä tämä viikon kohokohta!!

Paino: 73,3 kg  (-4,5)
Reisi 62,5 cm   (-1,5)
Äässi 104 cm  (-1,5)
Etu reppu 103 cm  (-4 )
Kikkien alta 92 cm  (-2,5)

=D
Mahtava fiilis kun on senttiäki karonnu!! Täshän nyt on hävinny juurikin kaikki turhat nesteet mikkä on vaikuttanut näihin tuloksiin!!
Toivotaan että ensviikolla on myös miinusmerkkisiä lukemia!!!!

Tällaista tänään!!!
Ihanaa ku te luette tätä ja mä saan jakaa mun iloni!!! eikös se sananparsiki menny jotta jaettu ilo on kaksinkertainen ilo!! =)

9 kommenttia:

  1. Käyksä aiva Jurvas salilla? Ja voisitko tartuttaa muhunki ton kuntoiluinnon ku tänäänki oon vaan syöny niinku hevoonen :D

    VastaaPoista
  2. Hienoa Heidi!!! mä sitte otanki suhun yhteyttä jos en normi keinoilla saa painoa alas niin saat alkaa mua opastaan..:)) Oon tosi iloinen sun puolesta!! terk. Elina

    VastaaPoista
  3. Huippua!!! Hyvä Heidi!!! Mäkin takkuan näiden läskieni kanssa....Joskus menee hyvin ja joskus huonosti..tänään huonosti; herkuteltu on, plääh! Tsemppiä! Hanko-Tarja

    VastaaPoista
  4. Hyvä Heidi!!! Sulla on tulokset ihan huimia! Itelläkin tavoite kiiluu silmissä :).. Kerkeis vielä liikkuun ni sais itekki tehostettua hommaa. Tällä paastolla mennään nyt jo toista viikkoa ja tarkotuksena ois 4 viikkoa jaksaa ja sitten ruokavaliolla loput. Tavoite oli -13kg ja nyt on matkaa viä kymppi :).. -Milla-

    VastaaPoista
  5. Hienoa!! tsemppiä kovaa, ite yritän kans jonkunnäköstä painonpudotusta täl karppausdieetillä, ja toivon mukaan pian tulee mahdollisuus myös lisätä vähän enemmän liikuntaa :)...koht olet oikeesti ihan Heidi the fairy :P

    VastaaPoista
  6. Oo Heidi! Hyvä! Niin sitä pitää! Ja kun tuloksia tulee, tulee vaan intoo lisää, et tähän menee hyvin!! :) :)

    VastaaPoista
  7. Jee, vähä ihanaa ku mulla on täällä tällainen joukko kannustamas! =)
    Vähä tuli hyvämieli!!!!

    Juu täällä jurvassa käyn.
    Välillä käyn yksin ja välillä en, ei siinä hirveesti tuu puhetta ku naama punaasena yrittää saada painoja nousemaan! =) Ainakaan vielä ei oo tullu vastaan epäkohteliasta tyyppiä, kaikki on ollut hurjan ystävällisiä ja auttanu jos ollu jotaki ettei oo honannu!
    Viimeksi sain treenin lisäksi muutaman hyvän vinkin ja taas vähä sellaista rivien välistä kannustusta!

    Jos paino on pundonnu, sentit hävinny ja te käytte täällä niin en siis tee tätä turhaa! =)
    Kiitos kaikille teille ihanille!

    VastaaPoista
  8. Hianoa Hianoa!!! Täällä naapuris ollaan samanlaisella asialla. Sisua tarttee ja paljon!!! Jurvan kuntosalilla on tosi mukavaa porukkaa ja avuliasta kanssa, (muutamia koulupoikia lukuunottamatta, onhan niitä kiva seurata kun pullistelevat niitä..ööö käsivarsia). Tsemppiä sinne!!!!!! =)

    VastaaPoista