sunnuntai 15. toukokuuta 2011

Grilliruokaa!!

hellurei...

Nuorempi kaveri totes että gagagagag (Äiti herää jo, ei mua väsytä enää)... ei auttanu ku nousta ylös ettei se mölinällään herätä sitte vanhempaa!!!

Kuntoilusta ei nyt sitten oo mitää uutta! Paitti että ystäväiseni kanssa käytiin pururadalla "pienellä" lenkillä!
Aaa, mä meinasin kuolla sinne! Tuohan onkin helppoa kuntoilua tuo kuntosalilla käyminen! Suosittelen lämpimästi kaikille rehtiä 1,5-2h lenkkiä tuonne pehmoiseen, epätasaiseen maastoon.. rasvapalaa niin että savujää vain ku kävelee!
Mä en millää jaksanu kävellä tuota kahta tuntia, menikö meillä joku tunti ja vartti.. ens kerralla sitte taas vähä enee! Sykkeet 120-140 ja 2h niin lähtee läskit kävelemään!!

Sitten sen hienon lenkin kunniaksi mä oon syönyt grillisapuskaa! (hihiihihi)
En jaksanu väsätä isännälle mitää iltapalaa niin sovittiin että haetaan grilliltä.. Ei se ny mitää niin herkkua ollu! mielummin mä meen syömään sen mun hiilari/rasva pommin jonnekin laadukkaampaan paikkaan! Mutta tulipahan tehtyä!
Elikkä kaikille jotka ajattelee että mä syön vain pussiruokaa niin ei.. ihan normi ruokaa!
Eilen vai toissapäivänä (vähä viikkovillis)
Satsi oli salaattia iiiso satsi ja sit keitetyt kasvikset ja siihen sitte paistettu kanafile! muut veti perunaa ja kana kermasoosia! Mutta mä luulen että mun annos oli parempi!! =)

Tuli oudon hiljaista olohuoneessa... menen katsomaan!!! Alkuviikosta taas punnitusta ja senttiä!
Pysythän kyydissä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti