maanantai 16. toukokuuta 2011

tänään kuntosali päivä!

Heippati!

Tänään siis kunttis päivä!!
Saa rilliruuan aiheuttama huono-omatunto hyvitystä tänään!
Tän lisäksi oon alkanu syyä semmoista luonnon tuotetta mikä "puhdistaa" kehoa, auttaa nesteitten kans ja ruuan sulatuksen yms yms toimintaa! Eli ei oo mikää laihdutus pilleri vaan tukee tätä mun tämän hetkistä touhua..
Meinaa tuo vatta vähä olla laiska toimimaan niin näiden avulla oon saanu hurjasti apua!
Kaiken maan aktiivia tai olo jogurtteja on mutta ihan hurja määrä niis on rasvaa ja kaloria!! ja toki maksaakin jonkun verran!
Jos vatta toimii näin hyvin ku se näillä toimii niin huippua!!!

Kuitujen ja luumujen syömisestä ei oo meikäläiselle ollu mitää apua! Eikä ylipäänsä minkää ruuan syömisellä mitä sanotaan että pitäis auttaa! Rumia vihreitä tapletteja mutta auttaa!! Ettei nua kaikki luonnon tuote hässäkät aiva huuhaataakaan oo! =)

Punnitus hommat siirtyy siten että mittaillaan vaan 2 viikon välein! Että nyt tällä viikolla ei sitten olekaan mittauksia! =)

Senttejä kyllä mittoon ja itte käyn kotona puntarilla niin saadaan tännekin laitettua teille numeroita mitä on varmasti mukavee seurata ku pelkkää tekstiä!!

Ruoka!
Tänään luvassa on salaattia ja kylmäsavulohi soosia! =)

Eilen kun päivällä klo 15.50 meidän pikkuinen kääntyi selältä vattalleen ja hän täyttää vasta 18 pwä 4kk että aika vauhdilla mennään tämänkin kanssa, Vanhempi oli kans alle 4kk kun kääntyi!! =)
Mihin mun vauva "katoaa" .. =)
Ja tänään täällä meidän kylällä asustaa vallan mainio äiti joka taas kerran toi mulle ihan suuuuper ison laatikon vaatteita näille mun pienille! Niinison laatikon että mäki mahdun sinne! =)
Aiva huippua! Hirmu säätön tein ja varmasti aion tätä äitiä muistaa tästä hyvästä, kunhan saan selville että mistä hän tykkää! =)

Mutta nyt juomaan litra tolkulla vettä taas!!!
Heippati!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti