torstai 10. marraskuuta 2011

Kuvahaastet! ja muuta mukavaa!

Kuvahaaste!! =)

1. avaa neljäs kansio, jossa säilytät valokuviasi. 
2. valitse neljäs kuva kansiossa, ja julkaise se blogissasi. 
3. selitä kuva. 
4. haasta neljä bloggaajaa tekemään sama.
No niin .. Tällä kuvalla onkin pieni tarina.. tätä ennen oli kolme kuvaa nuorimmasta lapsestani ja kaikki otettu samasta tilanteesta että kiva ku osui tämä kuva kohilleen!
Elikkästä. Tuossa kesällä täällä meillä päin hurjasti puhuttiin jotta meidän metsissämme kulkee mesikämmen, otso, metsän kuningas! Sitähän tällä kuvaus reissulla on metsästetty! Karhua mentiin kuvaamaan. Sitten jossain metsän siimeksessä oli pieni puro joka kovien sateiden jäliltä näytti lähinnä pieneltä koskelta joten siihen ihastuneena huippu kameralla kuva!!!
Karhua ei koskaan osunu kohdilleen! Ei eles jälkiä tai mitää! =(

Semmoista tarinaa tällä!!
Nyt mun pitäis keksiä ne haastettavat! Mä en taida edes tietää niin montaa blokkaajaa! =) Kolme peikkoa kirjoittajalla ainakin on ihania kuvia! Haastan sinut! <3

Sitten mulla on iloistakin asiaa!!! Kävin puntarilla ja näytti 66,7Kg!!!
JEEEE!!! on niitä saakelin porkkania nakerrettukki kaiken herkun himos jotta!! Koskas mä tämän alootinkaa!!?? eniwei.. -4kg!! Mä oon niin prökkevää ny!!
Niih!!

Ensviikon keskiviikkona mä pidänkin täällä meillä kynttilä kutsut taas piiiiitkästä aikaa ja mua oikiastaan jänskättääki pitää niitä! mitähän ihanaa mä laittaasin tarjolle vieraille! Jei.. ?? niin mitä mä laitan?? Toivottavsti teillä lukijoilla olis jotain ihania ideotta.. ettei aina olisi sitä vakio kinkku piirakka ja.. ja..

ja ykköset lehdes oli viimeisillä sivuilla juttu meidän koulun avoimista ovista ja kukas se siellä kuvassa edustaakaan taas puutarha/piharakentaja opiskelijoita! :)

Nyt viikonlopun viettoon jos huomenna mentäis Tampereelle hoploppiin koko perheen voimin!

Mulla on nyt niin hyvä mieli tuosta puntarista!
Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti