perjantai 18. tammikuuta 2013

Kaakkua ja kaffia!

Ehtoota.

Ärrin murrin.. Kirjoitin äsken piiitkän jutun ja se meni jonnekin "hukattuihin bitteihin" vai kuinka sitä sanotaan.. Katos ny kuitenki teksti eikä löyry mistää!! =(

Uudestaan siis..

Tänään on vietetty rakkan poikani 2 vuotis synttäreitä ja kun viimeisetkin sukulaiset saatiin saateltua kotimatkalle, huokaisin taas piitkän henkäyksen! Mureni haaveet pitää kesällä tytölle kunnon "kaveri synttärit" : Aarteen etsintää, ilmapalloja, serpentiinejä, juhlahattuja, muuta ohjelmaa ja sitten tietenkin.. Ne vieraat kaveri lapset! Tänään oli yhteensä 4 lasta talossa ja tuntui kuin sisällä olisi pyörinyt helikopteri! =)
Taas mietin että millä supervoimalla äidit ja isät sellaisa kykenee lapsilleen järjestämään??
(tänään mä olen tätä mieltä ja huomenna taas aioin sellaiset tytölle järjestää)

Ihanaahan se on kun talossa on väkiä ja ihmisiä ja sukulaiset on samankaton alla. <3
Ehkä tämä raskaus saa musta vain mehut niin äkkiä vähiin, ehkä mä unodin syödä ?

Nooh kakku asiaan! Pojallanihan on todettu nyt vilja- sekä maito allergia. Joten kakku on siis viljaton ja maidoton! =)


Pohja on perunajauhoista ja gluteenittomista jauhoista tehty, välissä hilloa ja banaania.
"kermana" toimii 
Ja päällä oli confettin kaulintamassaa.


Kyllä siitä kakku syntyi ja kaikki siitä ainakin tykkäsi. Nyt on kaksi kakkualustaa pesussa, eikä kakkua tarvinnut heittää hukkaan! =) Onnistunut kakku siis! 

Mä niin tykkään tehdä kakkuja ja haluaisin osata tehdä vielä ihanempia kakkuja ja koristeita ja purotuksia ja kaikkia. Ehkä mä käyn ostamassa kunnon pelit ja meisselit ja alan vain harjoitella! Eräässäkin kakku ohjelmassa tehtiin kakkuun koristeeksi Kielo, niin eihän se ny niin vaikiaa oo jottenko mäki..
Ehkä mä sitte kesät leikkelen ihmisten kukkia ja pensaita ja sitten talvet värkkäilen ihmisille kakkuja? =)
ehkä..

Nyt mua niin pakottaa mennä surffailemaan tuonne confettin sivuille mistä kuvanki nappasin tänne.. siellä oli jokin ihan musta sydän kakku! =) 

Kuulemiin!! 


Niin..

Onnea siis mun pienelle, rakkaalle, ihanalle pojalle joka jaksaa mua aina joka ainua päivä yllättää ajatuksillaan ja mielikuvituksellan! Maailmassa ei niin suurta rakkautta olekaan kun äidin ja lapsen välinen rakkaus! Mun elämäni toinen kohokohta täytti tänään 2v <3 


-heikkulimaikkuli- 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti